Fotótábor

Táborozás a fotózást, természetet, valamint szép városokat kedvelő jó kedvű embereknek!

2007.05.14. 14:09 morten

Fotótábor!!!  /egész évben / NEM  CSAK  FOTÓZNI SZERETŐKNEK!

ITT IS NÉZZ KÖRÜL !!! :-)

Kedves Fotó Fan Barátom!

Ezúton szeretném felhívni figyelmedet a 3 napos, Lengyel Tátrába szervezett fotóstáboromra.(de ha csak kirándulni vágysz egy jó társasággal, az sem gond) Könnyed hangulatú, vidám táborozásra szeretnélek invitálni, ahol a fotózás szenvedélye, és a természet szeretete remélhetőleg egyszerre okoz majd örömet. (rajtam nem fog múlni)
A tábor teljes időtartama alatt, szakképzett oktató lesz velünk, aki mindenben szívesen segít és jó tanácsokkal lát el!
Megismerheted majd az Alacsony Tátra, és a Magas Tátra rejtett szépségeit és természeti csodákban gazdag látnivalóit.
De a program bővelkedik városnézésben is ha már unod a hegyeket!:)  Képzett oktatónk, és „szerény” személyem az út folyamán végig azon leszünk hogy jól érezd majd magad, és örök emlék maradjon számodra ez a néhány együtt töltött nap!!

Időpontok:

Részletes program a következő :

Indulás

Péntek:

reggel 07.30 kor  a West End bevásárló központ főbejáratával szembeni parkolóból. (teljes táv 340 km a szállásig)
(9 fős légkondícionált busszal indulunk utunknak)
A határátlépés után kb. 10 órakor megérkezés Besztercebányára.
Itt városfotózás, 2 órás séta a város csodás főterén, majd megtekinjük a II. világháborús hadtörténeti kertet, ezek után a Mátyás király erkélye, és a katedrális gyönyörű épülete következik.
Könnyed sétánk után tovább haladunk a szépséges Alacsony Tátrán át a Lomnici csúcs irányába egészen szinte Poprádig. Itt útközben rövid pihenő (magaddal hozott ételek fogyasztása) Majd megállunk a Magas Tátrán átvezető úton is. (fotózás, gyönyörködés a tájban…kinek kedve szerint:)
Majd irány tovább Lengyelországba, Zakopane-ba a célállomásra (itt lesz a szállásunk) www.usobali.com.pl Csodálatos hegyi kisváros….Igazi síparadicsom télen…:)
Kellemesen ötvöződik a hagyományos Lengyel falusi hangulat, és a nyüzsgő modern kisváros minden kényelmével lüktetésével.
A szállás elfoglalása után rövid séta a város sétálóutcájában, ismerkedés a környékkel…
Este a szállás kertjében nyárssütéssel egybekötött „ismerkedési est” és a további programok részletes ismertetése…

Szombat:

Ezen a napon 2 féle program közül választhatsz fakultatíve:
Vagy jössz velünk a Csodálatos Krakkóba
 (képek itt)
(+2500Ft) ahol város, minimál, perspektíva fotózást tanulgatunk (oktatóval), és megnézzük a város nevezetességeit (köztük a híres Vávelt, Európa legnagyobb főterét a középkori épülettel, a Posztócsarnokkal. (itt vásárolhatsz apró ajándékokat is) és sétálunk a Visztula partján… majd könnyed rövid ebéd.  Ezután szavazással eldöntjük, hogy visszafelé menet Auschwitz-Birkenau, vagy pedig egy bölény rezervátum meglátogatását válasszuk-e. Visszaérkezés a szállásra az esti órákban…, majd egy hangulatfokozó vacsora Zakopane belvárosában.

Akik nem a Karakkót választják, azoknak ajánlom a Gubalovkát  ahova drótkötélpályán lehet feljutni Zakopane-ból…,és szép kilátás fényképezhető a Magas Tátra Lengyelországi részéről..Esti órákban csatlakozik a két társaság. Bár személy szerint Krakkót ajánlom mert másnap úgyis látunk hegyeket eleget.

Vasárnap:

Bátran állíthatom hogy a 3 nap csúcspontját jelentő kirándulást teszünk a Magas Tátra gyöngyszeméhez a Morskie Oko-hoz :
(galéria)
Reggel korán kelés, és reggeli után indulunk… autóval a hegyek tövében lévő parkolóhoz…, és onnan 9 km túra vár ránk csodálatos vadregényes útvonalon , föl a tóhoz…(aszfaltos út)+ (40Zloty lovaskocsival)
Majd amikor felérünk fotózunk ész nélkül (meg egy kicsit ésszel is)
A tónál ebéd a menedékházban….majd körbesétáljuk a tavat…ami már kicsit nehezebb..enyhén sziklás..de nem veszélyes!!...
Lényeg hogy a lábad elé nézz….(ami nem lesz könnyű az ámulattól:)
Majd kis pihenő és fényképezés utána vissza a parkolóhoz…(aki fáradtnak érzi már magát annak van lehetősége lemenni lovaskocsival…(30 Zloty).
Lehet hogy mind ezt tesszük majd:)
Majd vissza a szállásra pakolás…és elpilledten irány haza….
Ha szerencsénk van és szép idő…akkor elcsíphetünk egy szép naplementét a hegyi úton hazafelé (persze hogy kipattanunk fotózni)
Érkezés Pestre…10 óra felé…

Na most a csúnya anyagiak:

A háromnapos út  33.000,- Ft ba kerül…
Ez tartalmazza az utiköltséget,oktatást, szállást, reggelit, és az első este vacsoráját /+ 2500,- Ft. a fakultatív Krakkó ha jössz velünk…/
A Lengyel árak valamivel alacsonyabbak az itthoninál…és minden kapható…
1Zloty kb. 63 Ft

Utakat csak abban az esetben indítok ha összejön minimális létszám !
Amennyiben a minimális létszám nem jön össze, akkor sajnos a már foglalással rendelkezőkkel egy másik időpontot kell egyeztetnem !

Köszönöm megértéseteket!

Egy nagyon kedves barátom, utitársunk néhány gyönyörű fotója itt tekinthető meg. Kivétel nélkül a fotótáborban készültek. Élvezzétek ! (nagyon köszönöm Eti!!! :-)  )

A táborok aktuális időpontjait itt követheted nyomon: www.fototabor.blog.hu

Ezen kívül hozd magaddal a jókedvedet, és a memóriakártyádat:)
Ja és a gépedet se hagyd otthon…:)

Bármi kérdésed van elérsz a  avancer01@gmail.com  címen, vagy a 70/518-4681 számon

Várom jelentkezésedet !

További szép fényeket !

Morten    (Bóka Attila) http://mortenn.deviantart.com/gallery/

msn: morten@dpg.hu

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antalya 2007.05.15. 17:18:37

Hi Morten! Ha olyan jo lesz ez a tabor mint amilyeneket eddig is szerveztel..haaaaaaaat...akkor mi megyünk az biztos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mindig szuperul ereztük magunkat!

Remeljük van meg hely:-))))))))

valaki 2007.05.15. 21:51:03

Jól hangzik!
Már csak az időpont kérdéses... ;-)))

csilla 2007.05.15. 22:36:09

áááááááááááá!
Én már nagyon várom!!

bandus 2007.05.20. 16:55:48

Halihó mindenkinek!
Részemről már nagyon várom a kirándulást. Igaz julius előtt nem tudok szabira menni. Ha igaz a híred, 3 nap alatt profi fotóst faragsz belőlünk:-) Na jó, legyen 4....

Morten 2007.05.31. 15:16:04

Szia Szani !

Igen! Ugyanaz !
:-)

csilla 2007.06.05. 09:03:48

én már voltam!!!
gyönyörű helyek vannak arra!!
érdemes elmenni!

Tibi 2007.06.05. 10:33:44

Én,mint fotótábor résztvevő,azt mondhatom,hogy nagyon jó volt!Igaz,az idő nem állt mellettünk,sőt kifejezetten ellenünk volt,de a jókedv csöppet sem csappant meg!Az úton,végig a jó hangulat dominált!Én jól éreztem magam!

WILLYLONG 2007.06.07. 09:06:58

Sikerült az első csapat tagjaként csodálatos városokba eljutni.
Sajnos az időjárás nem volt mindig kegyes hozzánk, igy kevés tájkép készült. Remélem lesz lehetőségem újra elmenni egy útra, bepótolni a kimaradt lehetőségeket.
A csopertvezető Morten Mester az időjárást fellűlmúlva mindig jókedvre derítette a csapatot.
Mindenkinek javastom ha teheti ne hgyja ki ezt a kirándulást.
A szállás is kiválló nagyon kedves házigazdákkal.
Ervin

Réka · http://szefi.myphotoalbum.com 2007.06.22. 15:22:37

Én is az első úton vettem részt, és bár az időjárás olyan volt, amilyen, remek volt a szervezés, a csapat, a hangulat, nagyon jól éreztem magam én is. Ráadásul inspiráló volt látni, hogy mások hogyan fotóznak, szóval csak ajánlani tudom a tábort és én is szeretnék elmenni még egyszer a nyár végén. Úgyhogy Morten mester retteghet :P

eva 2007.07.05. 12:27:15

Szia! Outsiderek mehetnek-e?

morten 2007.07.05. 15:36:53

Szia Eva !!
Persze !
Bárki jöhet...amatőrök, profik egyránt!
Sőt maga a fotózás nem is kötelező!
Ha csak kirándulni szeretnél, fotózás nélkül, akkor annak sincs akadálya !

Várom jelenkezésed! :-)

Valkovszky Ella 2007.07.24. 11:46:56

Ez az utolsó tábor valami frenetikus volt! Nem mindennapi élmény, nem mindennapi tájakon! A társaság állati jó, nem tudom máskor milyen szokott összejönni, kicsit tartottam is tőle....de mintha mindig együtt nyomtuk volna!
Morten! Te hoztad a formádat, én igaz régebb óta ismerlek, és a táboroztató/szrvező oldaladról eddig még nem, de minden tuti volt!!!!
Szerintem még az ősszel benevezek még egy körre, és ha télen tényleg lesz ebből sítábor is, akkor arra is vevő vagyok!!!!! Mindent köszönök, tényleg remek volt: Ella

andi 2007.07.24. 11:54:22

Sziasztok! Ez a komment szól mindenkinek, de legfőképp annak, aki bizonytalan! Nincs miért!!! Próbálok nem nimbuszokban beszélni, de mi annyira jól éreztük magunkat, hogy csuda! Baromi szép helyeken jártunk, a szállás klassz volt, a kaja bőséges...és a hangulat, na az nem semmi volt! A rekeszizmokat érdemes előtte edzeni, mert mókában/kacagásban lesz részed bőven. Én 3 barátommal mentem, és abszolút mindannyiunk nevében mondhatom, igazán jó buli volt. A párom ráadásul erős érdeklődést mutat a fotózás iránt, és meg is találta számítását...Mortentől állítólag tanulni is lehet:-) Magam részéről inkább csak a városnézésre és kirándulásra voltam rákattanva, ebből is volt bőven. Summa summarum: ajánlom mindenkinek, aki 3 napot gyönyörű környezetben, barátságos emberek között akar eltölteni!!!!! Andi

ani 2007.07.24. 11:58:47

hello Morten!
Engem az érdekelne,h általában milyen az arány a fotósok/nem fotósok között? Mert én fotózom, de lehet,h jönnének még egy páran csak úgy kirándulni. Mit csinálnak ők addig, amíg mi "szakmázunk"?
Köszi!

janó 2007.07.24. 12:01:54

Szeva Morten!
szept. közepi időpontban szeretnék menni. nem tudod milyenek olyankor az erdei színek? Üdv.

miki3d · http://miki3d.deviantart.com/ 2007.07.31. 00:10:56

Hali Morten! Köszi, hogy indítottál ilyen túrát, nagyon jól éreztük magunkat! Elsősorban a fotózás miatt mentem, másodsorban a hegyek miatt..., ezeket nem tudom megunni.., valamint jó volt a társaság is ;) Üdv: miki3d

lelkes amatőr 2007.08.06. 22:55:48

Kedvet kapni
Meg ami nem látszik: Nunus meg a sült kolbász, a füstölt sajt meg a gorál-burger, a gubalowka meg a yeti, az összegömbölyödés meg a lovaskocsi, a sárkány meg a..., inkább menjetek, nézzétek meg!
Ja, és uniKumot vigyetek!

lelekes amatőr 2007.08.08. 00:53:12

lemaradt a link: href.hu/x/394f

K.Geri 2007.08.08. 16:48:53

Hali!
Az előző csoporttal volt szerencsém eltölteni egy hétvégét a táborban. A szervezés korrekt volt, a szállás kellemes, az emberek (utastársak és kintiek) nagyon kedvesek,segítőkészek.
Bár az idő olyan volt amilyen, azért nem fogott ki rajtunk. Aki kiváncsi a Gorál fílingre, annak csak ajánlani tudom.
Ha gondolkozol a táboron, ne tedd, hanem vágj bele!!!!!!!

Viki 2007.09.10. 16:28:32

Sziasztok!

Én az elmúlt hétvégét töltöttem a táborban, és igaz, hogy az idő néha nem volt tökéletes, de a társaság és minden más igen! A borús idő ellenére a végére már el is hittük, hogy tényleg vannak hegyek is arra, ahogy Morten állította. A szállás nagyon jó, a kaja elég sok. Sajnos Nunus szabadnapos volt a felszolgásban, de ő is remek volt, főleg a fotózáshoz való hozzáállása! Röviden a tábor nagyon jó, a hangulat remek és rettegjenek a hegyek, mert még visszamegyek!

Réka · http://www.flickr.com/photos/szefi/ 2007.09.13. 11:07:35

Ismét remek volt a hétvége, még a hegyek is előbukkantak és az időjárásra sem lehet panasz! Nunus roxx! A társaság szuper volt, remélem, a holnapi csapat is ennyire jó lesz!
(alant egy kép a krakkói kirándulásról)

szani 2007.09.19. 12:38:37

Csak rövidre fogva:
A hegyek tényleg ott vannak, a 3 napig tartó jó időnek köszönhetően, mostmár többen is láttuk!
Nunus-kultusz ezerrel!
Füstölt sajt kóstolás, hegyi mentés, röhögés-kacagás!!! :-)
Meleg ruhát, füldugót, orrcsipeszt vigyetek... hogy melyik mire kell, azt majd ott megtudjátok!
Mámocska konec... de azért reggeli ugye lesz? :-)
Aki többet szeretne minderről megtudni, sőt, átérezni... az menjen el mindenKÉPpen!!!
És mindez zenés és jókedv felár nélkül!!!!!!!!! :-)
Köszönjük Morten a tábort, felejthetetlen.... vissza akarok menni!!!!!!!!! :-)

Vivien 2007.09.19. 13:02:19

én is voltam, én is voltam :-)
és nagggyon jó volt. a társaság, a program, a szállás, az időjárás - minden :-)

és jövök még!

Prücsi 2007.10.15. 16:23:53

Én is voltam és nagyon szupi volt minden! Lassan azt érzem, hogy nem akarok itthon lenni, csak utazni és utazni! :) Az is lehetne egy jelmondat, hogy ne gondolkozz, csak menj és láss! Gyönyörű tájak, jó társaság és Nunus!!!!!!!!! :)))

Az biztos, hogy én menni fogok!

Prücsi

Prücsi 2007.10.15. 16:27:40

Pontosabban még menni fogok!
:)))
Ez nem fenyegetés! :)))

Gazdag,alkesz csajok Szegedről, az xpápa mellől 2007.10.15. 22:01:08

hali emberek!
Rengeteg élménnyel gazdagodtunk a 3 nap alatt (pl.: üt a Becherovka). Csodás táj, szép városok, barátságos társaság.
Szóval nagyon köszi Attila!

Esetleg a tétovázóknak !
Amit leszűrtünk:
a) Ha Attila azt mondja hideg lesz, akkor hideg lesz, és jön a medve...:D
b) Azt hittük kamu és át akarnak vágni, de nem.
c) Nem adtak el, és a szerveink is megvannak.(remélem)
d) Ha jot akarsz a szalonnasütés mardékát nem megeszed (mint Attila), hanem odaadod Nunusnak. (Nunus 4ever)
e) és végül hihetetlen jol érzed magad...
Kb ennyi...
mindenkinek ajánljuk, már csak Attila sztoriai miatt is...

Üdv: Domi, Bia
csak hogy tudd a nevünk :)))

timi 2007.10.19. 16:14:44

Halihó!
Mindenkinek ajánlom hogy menjen el, csak szép emlékekkel és sok sok fotóval gazdagodhat .. na és persze új embereket is megismerhetsz.

Mielőtt feltenné valaki azt a kérdést hogy kamu e ez a tábor, erre a válasz>>> nem. Sőt .....:)
Csak annyit tudok még hozzátenni, hogy: köszi Attila!!

Üdv:Timi

UI: A BIZTONSÁGI ÖVVEL ÉS AZ AJTÓVAL CSAK ÓVATOSAN :)

slapaj3 2007.10.26. 10:50:21

Szia!
Egyszer elmennék veletek,de ezek az időpontok nem jók most.Nagy a családom és lehet jöne velem más is. Milyen koroszály jöhet?

K.Geri 2007.10.26. 16:15:15

Sziasztok!

Második alkalommal voltam, illetve volzunk a táborban (most már feleségemet is megszédítette). Totálisan nagy hó volt, ami külön emelte az út szépségét. Nagyot túráztunk a hegyekbe, a friss levegő csodás.
Hasznos info: a forralt bor lengyelül: \"grzane wino\". Életet menthet! :)
Úgyhogy tétovázás felejtsd el, vedd a mobilod, hívd mortent és csomagolj!!!

kocos-jo-kislany 2008.05.20. 23:18:12

Én is szeretnék menni, van még hely????

madeleine79@freemail.hu

fotozz.hu-n madeleine vagyok, kére valaki írjon!!!!

Kovács Magdolna 2008.07.29. 17:16:51

Nekem vegyes érzéseim vannak az úttal kapcsolatban, (a többi kirándulásokhoz viszonyítva)vannak dolgok amik nem tetszettek és vannak amiknek kifejezetten örültem.

fűrészpor · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/aruterito-tanfolyam.php 2009.12.14. 11:38:06

Ezt nekem miért 2009-ben kell megtalálnom???
:(:(
Jövőre nem lesz hasonló tábor?